Fendt Dealer Technica 2017

Fendt Dealer Technica 2017

2017. október 27. péntek.
  (Gépek)

Nemrég több mint 2500 értékesítő jelent meg a marktoberdorfi Fendt Forumon azért, hogy megismerjék az új gépek innovatív részleteit, melyeket a 2017. november 12. és 18. között megrendezésre kerülő Agritechnica kiállításon mutatnak be a nagyérdeműnek.

Azt akartuk, hogy az európai kereskedőink jóval az Agritechnica előtt megismerjék a Fendt gépkínálatát, amely magába foglalta kérdéseik megválaszolását, valamint a mezőgazdasági gépek globális kereskedelemre való felkészítését. A Fendt termékszakértőkkel együttműködve célunk, hogy a vásár megnyitónapjától kezdődően a látogatóktól érkezők kérdésekre maradéktalanul válaszokat tudjunk adni”, mondta Roland Schmidt marketingigazgató. „A Fendt még soha nem rendelkezett ilyen széles termékválasztékkal, ezért még inkább fontos, hogy a gépeket szakszerűen mutassák be a kereskedőknek, akik megismertetik a termékeket a szakemberekkel is.

Naponta mintegy 400 embert csoportosítottak országonként, hogy jobban szemügyre vehessék a Fendt termékcsaládokat. A finntől a horvátig érkeztek kérdések, melyeket folyamatosan értelmeztek, átbeszéltek.

 

HIRDETÉS

 

A sok input, sok energiát jelent

Az új információk befogadása fáradságos, sok energiát igényel, amelyet 2046 hamburger, 2050 pizza és 2200 csokoládé formájában biztosítottak a résztvevőknek. Az időnként kellemetlen időjárás miatt több száz liter forró teát és levest fogyasztottak, továbbá több mint 1000 esernyőt használtak a Dealer Technica folyamán.

 

Új, hevederes Fendt traktorok világpremierje az Agritechnia kiállításon

 

A hangulat mégis optimista volt, hiszen minden látogatót személyesen üdvözölt a Fendt igazgatója a bemutatók előtti estén, egy zártkörű kereskedői rendezvényen. Az AGCO / Fendt igazgatótanácsának elnöke, Peter-Josef Paffen és a Fendt értékesítési igazgatója, Christian Erkens tájékoztatta vendégeit a gépekhez kapcsolódó szolgáltatásokról, a technikai újításokról, valamint a márka és a cég azonosítása érdekében dolgozó alkalmazottak „Fendt szellemiségéről”. Peter-Josef Paffen kiemelte, hogy hatalmas jelentőséggel bír a már kiépített partnerhálózat, mert a kereskedő ezen keresztül éri el a mezőgazdasági termelőt vagy vállalkozót. A Fendt csak akkor tudja megvalósítani 2020-ig kitűzött stratégiáját, a közös növekedést, ha az üzletkötő közel van az ügyfélhez.

 

 

Amikor a függöny felemelkedett…

Érzelmes, vibráló, de mindenekelőtt látványos 3D-s, táncműsor keretében mutatták be a Fendt új termékeit, melyek nem kis tapsviharban részesültek. Végül az új palettát a bajor sörsátorban, az Oktoberfesten együtt ünnepelték a résztvevők.

 

Szöveg: Borbély Zsanett, marketingmenedzser

Forrás és kép: Fendt