Minden egyes Landini traktor azt a szenvedélyt és elkötelezettséget tükrözi, amely azoknak a munkáját hatja át, akik ennek a nagyszerű sorozatnak a tervezését, tesztelését és gyártását végzik. A 165-től 212 lóerőig terjedő motorteljesítményű új 7-es sorozatú traktorok a maximumot nyújtják a stílus, a technológia, a kezelői kényelem és a termelékenység vonatkozásában.

 

 

’LOUNGE CAB’ VEZETŐFÜLKE

A 'Lounge Cab' vezetőfülke egy igazi csúcstechnológiás irányító központ, amely a gépkezelő számára a traktor működtetését maximális egyszerűséggel és kényelemmel teszi lehetővé. A 'Lounge Cab' vezetőfülke tervezésénél fontos szempont volt a szántóföldön eltöltött hosszú munkaórák során is kényelmesen használható, stressz mentes munkakörnyezet létrehozása. A fülke négyoszlopos vázszerkezete, a sima padló és a hátul pántolt ajtók megkönnyítik a kezelőtér megközelítését. Az egy darabból álló panoráma szélvédő páratlanul jó körkörös kilátást biztosít.

Az Alcantara szövetkárpitozású, elfordítható, valamint légrugózás rendszerrel és teljesen automata magasságszabályozással felszerelt vezetőülés a többfunkciós kartámasz konzollal magába foglalja a traktor legfontosabb kezelőszerveit, valamint opcióként rendelhető háttámla szellőzéssel is. A műszerfal panel együtt mozog a teleszkóposan állítható és dönthető kormánykerékkel.

A vezetőfülke túlnyomásos a tiszta, pormentes környezet biztosítása érdekében. A rendkívül hatékony automata klímaberendezés pedig a külső időjárási körülményektől függetlenül gondoskodik a vezetőfülke beállított belső hőmérsékletéről. A kezelői kényelem további fokozása érdekében opciós, elektro-hidraulikusan vezérelt hidraulikus fülkerugózás rendszer is rendelhető. A kezelőtér kiváló ergonómiai tervezésű, a kezelőszerv elrendezés pedig könnyen kezelhető, logikusan csoportosított.

A vezetőfülke belsőjét a személygépkocsikra jellemző formatervezés, burkolatok és puha tapintású anyagok jellemzik. A maximális kényelmet biztosító Bluetooth kompatibilis és MP3 lejátszóval is felszerelt rádió a négy hangszóróval az alapfelszereltség részét képezi. Ezen kívül a vezetőfülke modern és stílusos belső és külső LED lámpákkal lett felszerelve.

 

 

F.P.T. TIER4 INTERIM MOTOROK SCR RENDSZERREL

A 7-es sorozat 3 modelljének meghajtásáról új ‘FPT NEF CR TAA’ 6,7 literes, 6-hengeres motorok gondoskodnak.

Mindegyik motor turbófeltöltővel és közös nyomócsöves befecskendező rendszerrel ellátott, a Tier 4 Interim emissziós előírásokat pedig SCR rendszer használatával teljesítik. Ez az egység olyan kipufogógáz utókezelési technológia segítségével csökkenti a káros-anyagok kibocsátását, hogy a motor teljesítménye nem csökken.

Az optimalizált elektronikus üzemanyag befecskendezés és a megnövelt égési hatékonyság az SCR rendszerrel kombinálva lehetővé teszi, hogy ezek a motorok kivételesen nagy teljesítményt adjanak le több, mint 40%-os nyomatékrugalmasság és rendkívül alacsony üzemanyag fogyasztás mellett, ami igen nagy rugalmasságot tesz lehetővé a használat során.

A sorozat modelljei rezgéscsillapító gumi szilentekkel ellátott strapabíró alváz szerkezetre épülnek, amelyek a motort is tartják, illetve segítik a vezetőfülke zaj- és vibráció szintjének hatékony csökkentését.

A 'Dual Power' rendszer feladata a motorteljesítmény elektronikus szabályozása a terhelési körülmények változásának függvényében.

Közúti szállítás, vagy TLT-vel végzett munkák során a 'Dual Power' automatikusan további plusz teljesítményt biztosít nehéz körülmények között és nagy terhelésnél, a sebesség és a termelékenység fenntartása mellett.

 

 

ÚJ ROBOSHIFT SEBESSÉGVÁLTÓ AUTOSHIFT FUNKCIÓVAL

Egy olyan erős és sokoldalú sorozat, mint a 7-es, meg kell feleljen minden alkalmazásban és terepviszonyok között. Ez az oka annak, hogy a Landini mérnökei a nagyteljesítményű traktor kategóriábanban megszerzett sokéves tapasztalataik birtokában kifejlesztették az elektro-hidraulikus power shuttle irányváltóval felszerelt új ‘Roboshift’ sebességváltót.

A 'Roboshift' sebességváltó 6 sebességcsoportba elosztott 24 sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé, sebességcsoportonként 4-4 powershift sebességfokozatot. A sebességváltó elektronikus csoportváltást és hidraulikus power shuttle irányváltót tartalmaz, ami 24 előremeneti és 24 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé. Az opcióként rendelhető mászó csoport a kapcsolható sebességek számát 40 előremeneti és 40 hátrameneti fokozatra növeli.

A sebességváltó tervezése során a fő cél az volt, hogy a gépkezelő számára minden alkalmazáshoz rendelkezésre álljon a megfelelő fokozat, valamint 40 km/h végsebességet biztosítson gazdaságos üzemmódban, vagy 50 km/h végsebességet, ahol a törvények ezt megengedik. A fékrendszer vezérlése gondoskodik a fékolaj hűtéséről közúti közlekedés során. Ez csökkenti a belső veszteségeket és az üzemanyag fogyasztást. A traktorok többtárcsás fékekkel vannak felszerelve a biztonságos és gyors megállás, valamint a hosszú élettartam érdekében.

Ezek a traktorok üres fokozattal ellátott power shuttle irányváltóval vannak felszerelve, amely lehetővé teszi a gépkezelő számára az automatikus átkapcsolást előremenetből hátramenetbe a kuplungpedál használata nélkül.  Az irányváltó reakciója elektronikusan modulált, amit a gépkezelő igény esetén módosíthat a különböző munkafeladatoknak megfelelően.

Az 'Autoshift' funkció lehetővé teszi a gépkezelő számára a megfelelő fokozat automatikus kiválasztását az egyes sebességcsoportokban, a motorterhelés függvényében. Az Automata Powershift (APS) a powershift fokozatokat a motorfordulatszám és terhelés függvényében kapcsolja fel és le. Ezek a paraméterek a kartámasz konzolon elhelyezett APS forgatógombbal állíthatók az ECO üzemmódtól a Power üzemmódig. 

 

 

FÜGGETLEN ELSŐ KERÉKFELFÜGGESZTÉS

A 7-es sorozatú traktorok igény esetén rendelhetők (opció) elektronikus vezérlésű rugózott független első kerékfelfüggesztéssel a még nagyobb kényelem érdekében.

A független első kerékfelfüggesztés rendszer úgy lett megtervezve, hogy az első kerekek egymástól függetlenül képesek elnyelni az őket érő lökéseket. Ez jobb tapadást és nagyobb stabilitást biztosít a hagyományos hidakhoz képest, ami megnövelt vezetési biztonságot nyújt. A független első kerékfelfüggesztés nagyobb haladási sebességet tesz lehetővé és a kezelői kényelmet szántóföldön és közúton egyaránt növeli.

 

HIDRAULIKUS FÜLKERUGÓZÁS

Az hidraulikus fülkerugózással (Landini Suspended Hydro Cab) kombinált rugózott első híd a 7-es sorozatú traktorokon kiváló teljesítmény szinteket biztosít maximális vezetési kényelem és biztonság mellett minden terepen.

 

 

A 4WD ÉS A DIFFERENCIÁLZÁR AUTOMATA KAPCSOLÁSA A KÖNNYEBB TÁBLASZÉLI FORDULÓKHOZ

A 7-es sorozat mindegyik modellje kombinált első és hátsó differenciálzárral van felszerelve a kerékcsúszás csökkentése és a vonóerő maximalizálása érdekében.

A rendszer elektronikusan vezérelt az 'Auto' funkción keresztül, amely automatikusan kapcsolja be, vagy ki a differenciálzárat és az összkerék hajtást a táblaszéli fordulók során.

 

 

TERHELÉSÉRZÉKELŐS HIDRAULIKA RENDSZER

A traktorok zárt központú hidraulika rendszerrel és változtatható térfogatkiszorítású hidraulika szivattyúval vannnak felszerelve. Ez azt jelenti, hogy a szivattyú pontosan annyi olajat szállít, amennyit a rendszer igényel, így kiküszöböli a szükségtelen teljesítmény veszteséget. A rendszer teljes térfogatárama 167 l/min, és akár 123 l/min olajmennyiséget képes szállítani a függesztőszerkezetnek és a kihelyezett hidraulika kör vezérlő szelepeknek, ami lehetővé teszi az összes hidraulikus funkció egy időben történő használatát.

ELEKTRONIKUS MŰKÖDÉSŰ HÁTSÓ 3-PONT

A többfunkciós vezérlő konzolon, kényelmesen elhelyezett emelés/süllyesztés kapcsolóval, és a jobb kartámasz konzolba épített fő beállító kapcsolókkal a hátsó 3-pont függesztőszerkezet garantálja a munkagép precíz kezelhetőségét.

A 9300 kg maximális emelési kapacitással a 3-pont függesztőszerkezet III. kategóriás, és alsó függesztőkaros erőérzékelés jellemzi a pontos munkagép vezérlés érdekében.

 

 

KIHELYEZETT HIDRAULIKA KÖR VEZÉRLŐ SZELEPEK

A 7-es sorozat modelljei akár 6 elektro-hidraulikusan vezérelt, kettős működésű kihelyezett hidraulika kör vezérlő szeleppel rendelhetők. Az egyik szelep a többfunkciós vezérlő konzolról működtethető, három pedig a jobb kartámasz konzolba épített kapcsolókkal. A kartámasz konzolon egy mini-joystick kar is megtalálható (opció), amellyel a fennmaradó 2 szelep működtethető az első 3-pont, vagy homlokrakodó használatához.

Mindegyik szelep beállítható egy bizonyos időn keresztül történő működéshez, vagy folyamatos üzemhez hidraulikus motor meghajtásához. 

 

 

HÁTSÓ TLT

A TLT négy fordulatszám fokozattal rendelhető: 1000, 1000Eco, 540 és 540Eco min-1, az erőátvitel kialakítása minimális teljesítmény veszteséget, és ezáltal maximális termelékenységet biztosít.

A 'Dual Power' rendszer növeli a rendelkezésre álló teljesítményt a TLT bekapcsolt állapotában.

Ez lehetővé teszi a motor számára az állandó teljesítmény fenntartását a terhelés változásai esetén is, ami garantálja a TLT optimális használatát, így növeli a traktor teljesítményét és termelékenységét.

A hátsó sárhányókon elhelyezett külső TLT és 3-pont kapcsolók megkönnyítik a munkagépek csatlakoztatását, valamint a TLT működtetését a talajon állva, pl. tartálykocsi használatakor.

 

 

Landini 7-175

Landine 7-190

Landini 7-215

Motor (F.P.T. Tier4i)

NEF 6 CYL CR TAA

Teljesítmény (LE/kW)

165/121

177/130

188/138

Teljesítmény (LE/kW) DualPower-rel

175/129

192/141

212/156

Erőátvitel

ROBOSHIFT+Power Shuttle: 24 előre+24 hátra

(4 powershift fokozatok 6 sebességcsoportban)

Hidraulika emelőkapacitás (kg)

9300

Gumiméretek:

Első

Hátsó

 

480/65R28

600/65R28

  

540/65R30

650/65R42

Saját tömeg alapsúlyozással (kg)

7920

8070

 

További információért keresse a Gépüzletág területi képviselőit!

 

Tekintse meg a Landini 7-es szériáról készített filmeket: