A Landini új 6C sorozata a népszerű Powermondial traktorcsalád utódja. A sorozat három modelljének meghajtását az új FPT NEF 4.5L motorok biztosítják 111 és 140 lóerő közötti teljesítménnyel.

A motorok az SCR (Szelektív Katalitikus Redukció) rendszer alkalmazásával teljesítik a Tier 4 Interim emissziós előírásokat a károsanyag kibocsátás csökkentéséhez. Az erőforrások Dual Power rendszert is magukban foglalnak, amely a motor teljesítményét növeli meg TLT-vel végzett munkák és közúti szállítás során.

A 6C traktorokat kompakt felépítés, a legújabb, modern és formatervezett, négyoszlopos vezetőfülke jellemzi személygépkocsikban alkalmazott minőségi belső burkolatokkal a munkavégzés maximális kényelme érdekében.

A 6C sorozat fő műszaki jellemzői között megtalálható az új, 36+12 fokozatú T-Tronic sebességváltó is 3-fokozatú powershift funkcióval, az elektronikus vezérlésű hátsó 3-pont függesztőszerkezet 5400 kg maximális emelési kapacitással, az opciós 4-fokozatú TLT és egy továbbfejlesztett hidraulika rendszer, amely rendelhető standard konfigurációval 66 l/min térfogatárammal, vagy zárt központú, terhelésérzékelős változatban 110 l/min kapacitással.

A traktorok opcióként rendelhetők első 3-ponttal és TLT-vel is az erőgép sokoldalúságának növeléséhez. A 6C traktor sorozat ezen kívül rendelhető elsőhíd és vezetőfülke rugózással is a vezetési kényelem növeléséhez érdekében.

 

 

TIER 4 INTERIM FPT-NEF MOTOROK SCR RENDSZERREL

A 6C traktorok meghajtásáról az FPT-NEF 4.5L, 4-hengeres turbófeltöltéses, hengerenként 4-szelepes, közös nyomócsöves motorok gondoskodnak, amelyek maximális teljesítménye 121, 133 és  140 lóerő. Az optimalizált elektronikus üzemanyag befecskendezés és a továbbfejlesztett égési hatékonyság az SCR rendszerrel kombinálva lehetővé teszik, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt és nyomatékrugalmasságot nyújtsanak alacsony üzemanyag fogyasztás mellett.

Ezek a motorok fel vannak szerelve Dual Power rendszerrel is, amely automatikusan megnövelt teljesítményt és nyomatékot biztosít nehéz körülmények és nagy terhelés esetén, ugyanakkor állandó értéken tartja a sebességet és a termelékenységet. A motorburkolat magasra nyitható, így könnyű a hozzáférés a motortérhez a rutin szervizek és karbantartások elvégzéséhez.

 

T-TRONIC SEBESSÉGVÁLTÓ HAJTÁSMEGSZAKÍTÓ GOMBBAL ÉS POWER SHUTTLE IRÁNYVÁLTÓVAL

A T-Tronic sebességváltó megháromszorozza az alapkivitelű hajtómű 12 sebességfokozatát (Speed Four 3 sebességcsoportban elhelyezett 4-4 sebességfokozattal) terhelés alatt, ami összesen 36 előremeneti és 12 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé. A sebességfokozatok a sebességváltó karon elhelyezett gombbal  kapcsolhatók.

Opcióként mászóval ellátott sebességváltó is rendelhető, amely a kapcsolható sebességeket 48 előremeneti és 16 hátrameneti fokozatra növeli. A sebességváltó karon elhelyezett hajtásmegszakító gombbal és a kormánykerék mellett található power shuttle irányváltó karral a gépkezelő a kuplungpedál használata nélkül válthat sebességet, és kapcsolhat előremenetbe és hátramenetbe.

A T-Tronic sebességváltó egy Eco Forty üzemmódot is tartalmaz, amely a 40 km/h csúcssebesség elérését 1900 min-1 motorfordulatszámon teszi lehetővé, ami csökkenti az üzemanyag fogyasztást és a zajszintet közúti szállítás során. A traktorok rendelhetők 50 km/h csúcssebességet biztosító Top Fifty üzemmóddal is.

Az irányváltó modulációval (potenciométerrel) beállítható a power shuttle irányváltó reakciója az adott munkagépnek és talajviszonyoknak megfelelően.

 

 

FÜGGETLEN ELSŐ KERÉK FELFÜGGESZTÉS (OPCIÓ)

A 6C sorozat rendelhető opciós elektro-hidraulikus vezérlésű független elsőhíd rugózással, amely nagyobb haladási sebességet és kiváló fordulékonyságot biztosít minden terepen, így növeli a kezelői kényelmet, a biztonságot és a termelékenységet.

 

HYDRA-PTO: 2- ÉS 4-FOKOZATÚ TLT HIDRAULIKUS KAPCSOLÁSSAL A MAXIMÁLIS RUGALMASSÁGHOZ

A TLT alapfelszereltségként 2 sebességfokozatot tartalmaz. Opcióként rendelhető 4-fokozat is.

A nyomógombbal hidraulikusan kapcsolható, többtárcsás, nedves kuplung lehetővé teszi a TLT modulált kapcsolását, ami biztosítja a munkagép kíméletes beindítását.

Az Auto TLT funkció automatikusan kapcsolja be és ki a TLT-t a 3-pont függesztőkarok magasságának megfelelően, amit a gépkezelő állíthat be, így megoldható a munkagép precíz vezérlése a táblaszéli fordulók során.

 

NAGYTELJESÍTMÉNYŰ HIDRAULIKA RENDSZER SOKOLDALÚ KIHELYEZETT SZELEPEKKEL

Az új hidraulika rendszer opcióként rendelhető zárt központú konfigurációval (LS) 110 l/min teljes térfogatárammal. A rendszer akár 5 terhelésérzékelős kihelyezett hidraulika szeleppel is rendelhető, amelyek kezelőszervei a jobb oldali konzolba vannak beépítve, ami biztosítja a munkagép hatékony működtetését a nagyobb sokoldalúság érdekében.

Két kihelyezett hidraulika kör vezérlő szelepet joystick vezérlő karral lehet működtetni - például homlokrakodó használatához -, míg a fennmaradó három kihelyezett szelepet a vezérlő karokkal.

 

 

LANDTRONIC 3-PONT FÜGGESZTŐSZERKEZET

A Landtronic függesztőszerkezet jobb oldali konzolon kényelmesen elhelyezett elektronikus vezérlésű kezelőszervei lehetővé teszik a munkagépek egyszerű és precíz működtetését. Igény esetén radar sebességszenzor is rendelhető a vonóerő növelése és a kerékcsúszás csökkentése érdekében nehéz talajviszonyok esetén. Két segédemelő munkahengerrel elérhető a 5400 kg-os maximális emelési kapacitás. A II. kategóriás 3-pont függesztőszerkezetet alsó függesztőkaros erőérzékeléssel látták el, mely nagymértékben hozzájárul munkaeszközök pontos vezérléséhez.

 

ÚJ MASTER CLASS VEZETŐFÜLKE PÁRATLAN KILÁTÁSSAL ÉS KÉNYELEMMEL

A Master Class vezetőfülkét négyoszlopos vázszerkezet, sík padozat és hátul pántolt ajtók jellemzik, amelyek páratlan panoráma kilátást tesznek lehetővé és biztosítják a vezetőülés könnyű megközelítését.

A vezetési pozíció beállítását jellemzi a légrugózású vezetőülés, a teleszkóposan állítható és dönthető kormánykerék, mely együtt mozog a műszerfal panellel. A fő kezelőszervek kényelmes helyen, a jobb oldali konzolba vannak beépítve a maximális kényelem és könnyű kezelhetőséghez.

A fülkebelsőt letisztult és modern dizájn jellemzi a személygépkocsikra jellemző burkolatokkal és minőséggel, valamint ergonomikusan elhelyezett kezelőszervekkel. A 6C traktorok tökéletes zajszigetelésű, túlnyomásos és légkondicionált vezetőfülkéje kényelmes munkakörnyezetet nyújt a szántóföldön eltöltött hosszú munkaórákhoz.

Az opciósan rendelhető mechanikus kabinrugózás extra kényelmet biztosít.

A tetőablak tökéletes kilátást jelent homlokrakodó használata során.

A 14 nagy fényerejű halogén munkalámpa kiváló megvilágítást biztosít az éjszakai munkavégzéshez.

 

 

  Landini 6-120C Landini 6-130C Landini 6-140C
Motor (F.P.T. Tier4i) NEF 4 CYL CR TAA
Teljesítmény (LE/kW) 111/82 121/89 130/95,5
Teljesítmény (LE/kW) DualPower-rel 121/89 133/98 140/103
Erőátvitel T-Tronic+Speed Four+hidr. Power Shuttle 36 előre+12 hátra (3 powershift fokozat)
Hidraulika emelőkapacitás (kg) 5400

Gumiméretek:

Elől

Hátul

 

380/85R24

420/85R38

Saját tömeg alapsúlyozással (kg) 5360

 

További információért keresse területi képviselőinket!

 

Tekintse meg a Landini 6C szériáról készített filmeket: