A 143-tól 175 lóerőig terjedő motorteljesítményű új 6-os sorozatú traktorok a maximumot nyújtják a stílus, a technológia, a kezelői kényelem és a termelékenység vonatkozásában.

 

 

A sorozat 3 modelljének mindegyikét az új FPT NEF CR TAA 4-hengeres, közös nyomócsöves, turbófeltöltéses, turbólevegő utánhűtéses motor hajtja. Ezek a motorok a Tier 4 Interim emissziós előírásokat a kipufogógáz utókezeléses technológián alapuló SCR rendszerrel teljesítik teljesítménycsökkentés nélkül. A 6-145, 6-160 és a 6-175 modell önhordó, 4,5 literes, 4-hengeres erőforrással szerelt.

A "Roboshift" sebességváltó 24 sebességfokozattal magában foglal 6 csoportban 4 powershift fokozatot, ahol a csoportok elektro-hidraulikusan kapcsolódnak, és mindez kiegészül a kormányoszlop bal oldalára helyezett elektromos irányváltóval. A sebességváltó elektromosan vezérelt a multifunkciós kartámaszon elhelyezett nyomógombokon keresztül, melyre jellemző az „Autoshift” funkció, ami biztosítja a könnyebb kezelést a földeken és a szállítási munkák során. Opcionálisan a mászó sebességcsoport is rendelkezésre áll az alacsony sebességet igénylő munkákhoz, mint például a speciális betakarítási és talajelőkészítési feladatok.

Az elektrohidraulikusan kapcsolható hátsó TLT 6- vagy 21-bordás tengelycsonkja cserélhető, és négy –540/540E/1000/1000E min-1 – fordulatszám fokozat használatát teszi lehetővé. A TLT elektromos vezérlése mindig biztosítja a munkagép kíméletes és fokozatos beindítását. A rendszer táblaszéli automata TLT funkciót is tartalmaz a munkagép felemeléséhez az erőátvitel károsodásának megelőzésével.

 

 

A zártközpontú hidraulika rendszer jellemzője a magas hatékonyság és a maximális megbízhatóság. A változó szállítású szivattyúval szerelt rendszer 123 l/perc átfolyási kapacitással biztosítja az összes hidraulika funkció és a maximum 6 elektro-hidraulikus kihelyezett szelep működését. Az elektronikusan vezérelt hátsó függesztőszerkezet az alsó karokba épített erőszabályozó szenzorokkal és a maximális 9300 kg emelőkapacitással precíz munkaeszköz-vezérlést eredményez. Radarszenzor is rendelkezésre áll a munkák során, ahol megkövetelt az állandó sebesség. Segítségével a nehéz talajviszonyok között javul a traktor vontatási teljesítménye és csökken a kerékcsúszás.

A traktorok sokoldalúsága tovább növelhető az akár 3500 kg emelési kapacitással rendelkező első 3-pont függesztőszerkezet és első TLT felszerelésével. A fix, vagy elektro-hidraulikus vezérlésű független rugózott első híd 55° fokos bekormányzási szöget biztosít, ami kiváló fordulékonyságot tesz lehetővé szűk helyeken.

 

 

A "Lounge Cab" vezetőfülke egy igazi csúcstechnológiás irányító központ, amelynek tervezése során az elsődleges szempont az volt, hogy a gépkezelő számára biztonságos és funkcionálisan ergonomikus munkakörnyezetet biztosítson a logikus elrendezésű kezelőszervekkel a maximális kényelem és a könnyű kezelhetőség érdekében. A fülkebelsőt csúcsminőségű, a személygépjárműveket idéző burkolatok és formatervezés jellemzi, amely tovább növeli a gépkezelő kényelmét.

 

 

 

Landini 6-145

Landini 6-160

Landini 6-175

Motor (F.P.T. Tier4i)

NEF 4 CYL CR TAA

Teljesítmény (LE/kW)

143/105

160/118

166/122

Teljesítmény (LE/kW) DualPower-rel

-

175/129

Erőátvitel

ROBOSHIFT+Power Shuttle: 24 előre+24 hátra

(4 powershift fokozatok 6 sebességcsoportban)

Hidraulika emelőkapacitás (kg)

9300 

Gumiméretek:

Első

Hátsó

 

380/85R28

460/85R38

 

480/65R28

600/65R38

Saját tömeg alapsúlyozással (kg)

6470

6580

 

További információért keresse a Gépüzletág területileg illetékes gépértékesítő kollégáit!